tirsdag den 5. november 2013

Mors frekedeler

Så fik jeg mig lige en "fridag" mere, for min ældste datter, Emilie på 10, var syg i dag. Denne gang var fridagen noget mere ufrivillig, og det betød naturligvis, at jeg frygteligt gerne ville have været af sted...! Sådan kan livet jo nogle gange arte sig, og så fik jeg til gengæld lidt kvalitetstid med min førstefødte, der fik lært at spille Scrabble.

Jeg interesserer mig meget for The Law of Attraction, og jeg kan jo ikke lade være med at tænke på, at jeg i går havde forfærdeligt brug for en stilledag - så derfor sørger universet for at jeg får to af slagsen! Man skal søreme være forsigtig med, hvad man beder om...! ;-)

Sidst på eftermiddagen i dag kom min mor og hentede Emilie hjem til sig selv på "gården", så jeg kan være sikker på at komme i skole i morgen, og jeg fik lige lejlighed til at låne hendes bil og STORhandle til det næste stykke tid. Blandt andet fulgte jeg den madplan, som Caroline lavede til os i går, og som får mit hjerte til at svulme:

Hvordan skulle jeg IKKE kunne lave "frekedeler" i denne uge?? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar